Täytä lomake ja lataa opas
Toimitilakustannukset vaikuttavat sekä suoraan että välillisesti yrityksesi kilpailukykyyn ja taloudelliseen menestykseen, joten minkä verran niistä kannattaa maksaa?
Hybridityön valtavirtaistuminen liikuttaa työntekijöitä entistä joustavammin toimiston ja etätyöpisteiden välillä, eikä tilantarpeen arviointi ole enää kovin suoraviivaista. Tämä opas tarjoaa sinulle ajankohtaisen näkökulman toimitilakustannusten tarkasteluun.
Oppaastamme opit muun muassa:
- millaisia toimitilateemaisia kysymyksiä me Varmassa kuulemme juuri nyt yrityspäättäjiltä
- mitkä ovat toimitilavalintojen kolme merkittävintä trendiä pandemiavuosien jälkeen
- mitä sinun kannattaa huomioida, jos etsit kustannussäästöjä toimitilamuutosta
- mitkä ovat 2020-luvun alkuvuosien parhaat opit kustannustehokkaisiin toimitilaratkaisuihin
Miten toimitilakustannukset ovat käännettävissä investoinniksi? Lue lisää oppaastamme!
Lue myös muut toimitila-aiheiset oppaamme:
Toimitilahakijan opas
Hyödyllisimmät vinkit kun uuden toimiston tai liiketilan hakinta on ajankohtaista tai tulossa eteen parin vuoden sisään.
22 vinkkiä yrityksen muuttoprosessiin
Huomioi oikeat asiat yrityksen muuttoprosessin aikana.
Hybridityöopas
Kuinka luot hybridityön tukikohdaksi vetovoimaisen, sekä työntekijöiden että liiketoimintasi tarpeita vastaavan toimiston.